- Teacher: Ivana Zovko-Bošnjak
Nastavnici: doc. dr. sc. Nebojša Rašović
- Teacher: Drago Bago
- Teacher: Nikolina Corluka
- Teacher: Josipa Glavina
- Teacher: Matej Marijanović
- Teacher: Sandro Zurovac
Nastavnik: Ivana Zubac
Asistent: Marko Galić
- Nastavnik: Ivana Zubac
Nastavnici:Ivana Marušić,Petar Mostarac
- Teacher: igor begic
- Teacher: Ivan Bevanda
- Teacher: Petar Mostarac
- Teacher: Mirjana Bonkovic
- Teacher: Tino Filipovic
- Teacher: Ante Primorac
- Teacher: Krešimir Rakić
Naziv predmeta: Vještine komuniciranja u organizaciji
ECTS:3
Studijski program:dodiplomski studij elektrotehnike 1. god.
Nositelji kolegija: prof.dr.sc. Iko Skoko, dr. sc. Marijan Primorac, doc.
Semestar: zimski
Fond sati:2+2+0
Status kolegija: Opći
Preduvjeti za ispit: nema
Provjera znanja: Kontinuirana provjera znanja tijekom nastave (kolokvij x2), završni pismeni i usmeni ispit.
Ciljevi kolegija su:
- upoznati studente sa elementima i modelima komunikacije, koji su neophodni za razumijevanje i analizu komunikacijskih procesa u njihovim različitim oblicima;
-dovesti u vezu odnos između komunikacije, kulture , organizacijske učinkovitosti i komunikacijske klime;
-prezentirati osnovne vještine neophodne za učinkovitu komunikaciju u organizaciji, s naglaskom na prezentacijske vještine i pisanu komunikaciju.
Sadržaj kolegija: Pojam i značenje informacija i komunikacija. Anatomija obavijesti. Modeli i oblici komunikacije. Kultura i komunikacija. Strateški pristup komunikaciji/komunikacija i konkuretntska prednost. Organizacija i komunikacija. Pojam organizacije. Aspekti vertikalne i horizontalne komunikacije, formalni i neformalni oblici. Neformalna komunikacija. Tipovi organizacijskih struktura. Komunikacija i organizacijska kultura. Komunikacijska klima. Komunikacija i konkurentske prednosti, optimalizacija internih resursa i publicitet Zapreke u komunikacijama. Pisana i verbalna komunikacija. Stvaranje prvog nacrta i grozd pojmova. Strategije komunikacije, četiri osnovna elementa. Strategija komunikatora i publike, opći i specifični ciljevi, vjerodostojnost, motiviranje publike. Strategija poruke i kanala, naglasak, stilovi, integrirana strategija komuniciranja. Makro i mikroaspekti pisanja, strategije za nadilaženje blokade, osnovne karakteristike dobrog pisanja. Usmene i vizualne prezentacije/ struktura i sadržaj, stil izlaganja, izgled, korištenje vizualnih pomagala i odgovaranje na pitanja. Organizacija i vođenje poslovnih sastanaka.
Obvezna literatura: M. J. Rouse, S. Rouse, Poslovne komunikacije, Masmedia, Zagreb 2005.
Dopunska literatura: K. Reardon, Interpersonalna komunikacija, Alinea, Zagreb, 1998.
- Teacher: Marijan Primorac
- Teacher: Iko Skoko